ЕЛЕКТРОННА ВЕРСІЯ STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт: альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дітей передшкільного віку
200.00 грн.
Пропонуємо Вам замовити
електронну версію друкованої книги!
Щоб отримати електронну версію книги (формат тільки PDF), потрібно виконати кілька кроків:
- Ви надсилаєте нам замовлення із цього сайта (обов’язково вказуєте Вашу електронну адресу!) або на нашу електронну адресу zplips@gmail.com.
- Ми надсилаємо на Вашу електронну адресу реквізити картки і суму для оплати.
- Ви перераховуєте кошти на вказану картку і повідомляєте нам про перерахування на електронну адресу zplips@gmail.com.
- Після того, як ми отримуємо оплату, в найближчі робочі години на Вашу електронну адресу надсилаємо електронну версію замовленої Вами книги.
Якщо є бажання придбати електронну версію іншої книги нашого видавництва, напишіть нам, будь ласка.
Вдячні Вам за співпрацю!
Описание товара
Схвалено Міністерством освіти і науки України
Альтернативну програму “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт” схвалено МОН України для використання у дошкільних навчальних закладах (лист від 14 липня 2020 року № 22.1/12-Г-274).
Програму “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт” зорієнтовано на цінності та інтереси дитини, на ампліфікацію дитячого розвитку, взаємозв’язок усіх сторін життя, формування культури інженерного мислення.
Програму адресовано педагогам, практичним психологам і соціальним педагогам закладів дошкільної освіти, вихователям, які працюють у будинках сімейного типу, в закладах інтернатного типу тощо; студентам педагогічних інститутів та коледжів, які навчаються за спеціальністю “Дошкільна освіта”; батькам.
КОНЦЕПЦІЯ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ПРОГРАМИ
формування культури інженерного мислення в дітей передшкільного віку
“STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”
Автор концепції — професор Катерина Крутій
Розділ 1. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ПРОГРАМИ “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”
1.1. Актуальність і значущість впливу STREAM-освіти на формування культури інженерного мислення дітей передшкільного віку
1.2. Вимоги до змісту та умови реалізації STREAM-освіти дітей передшкільного віку
1.3. Джерела та чинники змісту STREAM-освіти
1.4. Принципи та завдання STREAM-освіти дітей передшкільного віку
1.5. Критерії відбору змісту програми STREAM-освіти дітей передшкільного віку
1.6. Інтеґрація в дошкільній освіті як інноваційне явище, або Що треба знати про інтеґрацію?
Що таке інтеґрація?
Інтеґрований підхід як стрижень здійснення ідей взаємозв’язку і взаємодії
Обґрунтування концепції інтеґрації змісту дошкільної освіти
Інтеґрація як дидактичний принцип
Інтеґрований освітній процес як спеціально організована взаємодія дитини і дорослого
Вимоги до інтеґрованих занять
Підсумок
1.7. Особливості Програми “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”
Розділ 2. МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ПРОГРАМИ “STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт”
2.1. Види дитячої діяльності за альтернативною програмою
2.2. Культурні практики і форми спеціально організованої діяльності, пов’язані з реалізацією альтернативної програми
2.3. Освітні ситуації як спільна партнерська діяльність вихователя і дітей
2.4. Пріоритетні форми презентації пізнавальної інформації за альтернативною програмою
2.5. Експериментування як засадничий метод роботи за альтернативною програмою
Список використаних джерел
STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт
Альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дітей передшкільного віку
Пояснювальна записка
ПРОГРАМА
для дітей молодшого дошкільного віку
Освітній напрям “ПРИРОДНИЧІ НАУКИ”, або Подорож Всесвітом
Освітній напрям “ТЕХНОЛОГІЇ”, або Таємничі перетворення
Освітній напрям “ЧИТАННЯ І ПИСЬМО”, або Мандрівка до Країни Слів
Освітній напрям “ІНЖИНІРИНҐ”, або Маленькі винахідники
Освітній напрям “МИСТЕЦТВО”, або Таємниці Дивосвіту
Освітній напрям “МАТЕМАТИКА. ЛОГІКА”, або Пізнаємо красу чисел і геометричних фігур
ПРОГРАМА
для дітей середнього дошкільного віку
Освітній напрям “ПРИРОДНИЧІ НАУКИ”, або Подорож Всесвітом
Освітній напрям “ТЕХНОЛОГІЇ”, або Таємничі перетворення
Освітній напрям “ЧИТАННЯ І ПИСЬМО”, або Мандрівка до Країни Слів
Освітній напрям “ІНЖИНІРИНҐ”, або Маленькі винахідники
Освітній напрям “МИСТЕЦТВО”, або Таємниці Дивосвіту
Освітній напрям “МАТЕМАТИКА. ЛОГІКА”, або Пізнаємо красу чисел і геометричних фігур
ПРОГРАМА
для дітей старшого дошкільного віку
Шостий та сьомий роки життя
Освітній напрям “ПРИРОДНИЧІ НАУКИ”, або Подорож Всесвітом
Освітній напрям “ТЕХНОЛОГІЇ”, або Таємничі перетворення
Освітній напрям “ЧИТАННЯ І ПИСЬМО”, або Мандрівка до Країни Слів
Освітній напрям “ІНЖИНІРИНҐ”, або Маленькі винахідники
Освітній напрям “МИСТЕЦТВО”, або Таємниці Дивосвіту
Освітній напрям “МАТЕМАТИКА. ЛОГІКА”, або Пізнаємо красу чисел і геометричних фігур
Тезаурус
Список використаних джерел
Дополнительная информация
Автор | Крутій К.Л. |
---|---|
Издательство | ЛІПС |
Бумага | офсетная |
Формат | А4 |
Год издания | 2019 |
Обложка | ламинированная |
Язык | украинский |
Количество страниц | 148 |
Обзоры
Отзывов пока нет.